
Grand Prix Marketing Award Marcommit
Wat zijn we trots! 🚀Het afgelopen jaar hebben we ons keihard ingezet om KlusHeeren te positioneren als dé partij waar gepensioneerde vakmannen door kunnen werken tot na hun pensioen.
👵 We worden met z’n allen ouder (vergrijzing), blijven fitter en hebben continu behoefte aan uitdaging en stimulans. Kortom, ouder worden is een hot topic en dat wil je zo vitaal mogelijk doen. Om KlusHeeren onderdeel uit te laten maken van de actuele discussie, hebben we met een doortastende PR-strategie ervoor gezorgd dat KlusHeeren en hun gepensioneerden zoveel mogelijk aan het woord waren in zowel landelijke, regionale, lokale pers als op RTV en in vakbladen.
Deze mooie resultaten werden gisteravond bekroond met de Grand Prix Content Marketing Award in de categorie ‘Inzet PR’. 🏆 We did it!
👩⚖️Het juryrapport: Deze mannen zijn mediageniek én dat is gebleken. Heel knap dat hier op de juiste manier gebruik van is gemaakt. Het team heeft met een beperkt budget het maximale eruit gehaald. Daar komt bij dat zowel de gepensioneerden als de rest van de samenleving iets aan dit project hebben. Goed gedaan!